ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ ТРЕЙЛЕРІВ СЕРІЇ ФІЛЬМІВ ПРО ДЖЕЙМСА БОНДА: НАРАТИВНІ ТА КІНЕМАТОГРАФІЧНІ ПРИЙОМИ

Автор(и)

  • Тетяна Лук'янець Національний університет фізичного виховання і спорту України https://orcid.org/0000-0001-6956-8161

DOI:

https://doi.org/10.30888/2663-5712.2021-07-05-024

Ключові слова:

трейлер, емотивність, голос за кадром, монтаж кадрів, звуковий дизайн.

Анотація

У цій статті розглядаються трейлери серії фільмів про Джеймса Бонда щодо їх здатності мати значний емоційний вплив на глядачів. Емотивність цього піджанру кіно вивчається в мовному та кінематографічному аспектах з урахуванням психологічної природи породже

Metrics

Metrics Loading ...

Посилання

Baldry, A. P. (2000). ESP in a visual society: historical dimensions in multimodality and multimedialty. Multimodality and multimediality in distance learning age (pp. 44–89). Campobasso: Palladino Editore.

Black, J. (2005). The politics of James Bond: from Fleming's novel to the big screen. Lincoln: University of Nebraska Press.

Bordwell, D. (1996). Convention, construction and cinematic vision. In Bordwell, D., Carroll, N. Post-Theory-Reconstructing Film Studies (pp. 87–107). Madison: The University of Wisconsin Press.

Campbell, M. (2006). Casino Royale trailer. LA, CA: Columbia Pictures, Eon Productions, Stillking Films, Metro-Goldwyn-Mayer, 2.24 mins.

Chaume, V. F. (2003). Models of Research in Audiovisual Translation. Babel. 48/1, 1–13.

Cordwell, M. (1999). Psychology from A to Z. Moscow: Fair-Press.

Eco, U (2004). The role of reader. Research on semiotics. Lviv: Literature.

Eitzen, D. (1993). Attending to the fiction: A cognitive account of cinematic illusion. Post Script, 13 (1), 46–60.

Forster, M. (2008). Quantum of Solace trailer. LA, CA: Eon Productions, Metro-Goldwyn-Mayer, Columbia Pictures, 2.28 mins.

Gibbons, A. (2012). Multimodality, cognition, and experimental literature. L.: Routledge.

Gillam, B. (2000). Perceptual constancies. In Kazdin, A. E. (ed.), Encyclopedia of psychology (pp. 89–93). Washington, DC: American Psychological Association.

Gladio, S. V. (2000). Emotivity of the fiction text: semantic-cognitive aspect (on material of contemporary English prose). Kyiv

Hansen, P. K. (2008). Unreliable narration in cinema: facing the cognitive challenge arising from literary studies. Amsterdam International Electronic Journal for Cultural Narratology, 5. Retrieved from https://cf.hum.uva.nl/ narratology/a09_hansen.htm

Huhn, P., Pier, J., Schmid, W., Schonert J. (2009). Handbook of Narratology. Berlin: de Gruyter.

Langacker, R. W. (2007). Cognitive grammar. In Geeraerts, D., Cuyckens, H. (Eds.), The Oxford handbook of cognitive linguistics (pp. 421–462). New York: Oxford University Press.

Lotman, Yu. M. (1998). Semiotics of cinema and issues of cinema aesthetics. St. Petersburg: Art − St. Petersburg. Retrieved from https:// www.gumer.info/bibliotek_Buks/Lotm_ Kino / 02.php /

Medinskyi, S. E. (2011). Operator: Space, frame. Moscow: Aspect Press.

Mendes, S. (2012). Skyfall trailer. LA, CA: Columbia Pictures, Eon Productions, B23 Ltd., Metro-Goldwyn-Mayer, 2.32 mins.

Mendes, S. (2015). Spectre trailer. LA, CA: Columbia Pictures, Eon Productions, Danjaq, LLC, Metro-Goldwyn-Mayer, 2.33 mins.

Myslavskyi, V. N. (2007). Cinema dictionary. Terms, definitions, jargon. Kharkiv: Publishing House of Kharkiv State Academy of Art.

Nørgaard, N. (2010). Key terms in stylistics. London; New York: Continuum.

Pierce, Ch. S. (2000). The beginning of pragmatism. In The logical foundations of signs theory (pp. 5–352). St. Petersburg: Alateia.

Reeve, J. (2009). Understanding motivation and emotion. Hoboken, NJ: Wiley.

Shklovsky, V. B. (1929). On the theory of prose. Moscow: Federation.

Stam, R. (2005). Literature and Film: A guide to the theory and practice of film adaptation. Oxford: Blackwell Publishing.

Stockwell, P. (2002). Cognitive poetics: An introduction. London: Routledge.

Trottier, D. (2014). The Screenwriter's Bible. L.: Silman-James Press.

Vorobiova, O. P. (2004). Cognitive Poetics: Achievements and Prospects. Bulletin of Kharkiv National University Named after. V. N. Karazin, 635, 18–22.

Опубліковано

2021-03-31

Як цитувати

Лукьянец, Т. (2021). ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ ТРЕЙЛЕРІВ СЕРІЇ ФІЛЬМІВ ПРО ДЖЕЙМСА БОНДА: НАРАТИВНІ ТА КІНЕМАТОГРАФІЧНІ ПРИЙОМИ. SWorldJournal, 5(07-05), 40–47. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2021-07-05-024

Номер

Розділ

Статті