РОЛЬ ГРИ В АУДІОВІЗУАЛЬНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.30888/2663-5712.2023-18-03-070Ключові слова:
навчальна гра, онлайн-квіз, віртуальне освітнє середовище, цифрова гра, соціальні медіа, симулятивні ігриАнотація
У роботі розглядаються ігрові методи навчання, що використовуються у викладанні фахових дисциплін на аудіовізуальних факультетах. Закцентовано увагу на важливості та позитивному впливі на якість освіти формату гри, який сприяє емоційно-гедоністичному засMetrics
Посилання
Blumberg, Fran C. (ed.), Learning by Playing: Video Gaming in Education (New York, 2014; online edn, Oxford Academic, 24 Mar. 2015), https://doi.org/10.1093/acprof:osobl/9780199896646.001.0001, accessed 14 Oct. 2022.
Gdowska, K. (2018). Gamification in teaching humanities – „gamehub” Project. In: Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, 58, 27–32.
Ishak, S.A., Hasran, U.A., Din, R., 2023. Media Education through Digital Games: A Review on Design and Factors Influencing Learning Performance. Education Sciences 13, 102. https://doi.org/10.3390/educsci13020102
Noroozi, O., Dehghanzadeh, H., & Talaee, E. (2020). A systematic review on the impacts of game-based learning on skills. Entertainment Computing, 35. https://doi.org/10.1016/j.entcom.2020.100369
Ковальчук В. І. Тенденції інноваційного розвитку вітчизняної системи мистецької освіти // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. Київ: Тонар, 2015. С. 17-33.
Лісневська А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів. // Неперервна професійна освіта: Теорія і практика (Серія: Педагогічні науки). Випуск 1-2 (46-47). 2016. С. 12-16. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_4
Огнєв В.А., Чухно І.А. Ігрові технології як сучасний інструмент навчання в закладах вищої освіти. Студентоцентрований навчальний процес як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти: матеріали LІІІ навч.-метод. конф. ХНМУ (Харків, 29 січня 2020 р.). Вип. 10, С. 150-152.
Олійник Н. Ю. Ділова гра як ефективна модель пізнавальної діяльності студентів при вивченні економічних дисциплін. Інноваційна педагогіка. Випуск 22. Т. 2. 2020. С. 141-144.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Автори
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.