ПРОБЛЕМИ ЕПІСТЕМОЛОГІЇ В ІНДІЙСЬКІЙ ФІЛОСОФІЇ КОЛОНІАЛЬНОГО ПЕРІОДУ
DOI:
https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-24-00-038Ключові слова:
епістомологія, ідеалізм, когерентна теорія істини, кореспондетська теорія істини, метафізика, наука, реалізм.Анотація
У статті разглядаються епістемологічні погляди відомих академічних індійських філософів колоніального періоду К.С.Бхаттачарья та А.Ч. Мукерджі. Автор намагається показати, що філософія вказаних мислителів є одночасно і аутентично індійською і космополітиMetrics
Посилання
Bhattacharya, K.С. (1930). The Subject as Freedom. Amalner: The Indian institute of Philosophi. https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.500393/page/n19/mode/2up
Bhushan, N., & Garfield, J. L. (2017). Minds Without Fear: Philosophy in the Indian Renaissance. Oxford: Oxford University Press. https://doi.org/10.1093/oso/9780190457594.001.0001
Bhushan, N., & Garfield, J. L. (2011). Indian Philosophy in English: From Renaissance to Independence. Oxford: Oxford University Press. https://doi.org/10.1093/acprof:osobl/9780199769261.001.0001
Mukerji, A.C. (1933). Self, Thought and Reality. Allahabad: Juvenile Press.
https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.261284/page/n33/mode/2up
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Автори
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.