ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • О.О. Цвях Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського https://orcid.org/0000-0002-1119-2170
  • В. Молотильнікова Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського https://orcid.org/0000-0002-5941-8204
  • О.Ю. Бичков Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського https://orcid.org/0000-0003-1183-4062

DOI:

https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-25-00-016

Ключові слова:

інноваційні технології, фізична культура, інновація, педагогічна технологія

Анотація

Реформування освіти в Україні сприяє використанню інноваційних технологій у фізичному вихованні і спорті, що є одним із перспективних напрямів розвитку освіти. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретич

Metrics

Metrics Loading ...

Посилання

Бабюк Н. П. Аналіз можливостей використання технологій віртуальної реальності в освітньому процесі. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації: матеріали II Всеукраїнської науково‐технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (м. Одеса, 29–30 вересня 2022 р.). Одеса. 2022. С. 9– 11.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. К.: Академвидав, 2015. 352 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В. Г. Кремень. К. : Юрінком Інтер, 2016. 1040 с.

Про інноваційну діяльність: Закон України № 40-IV від 4 липня 2002 року(зі змінами внесеними згідно із законом № 2849-IX від 13.12.2022). URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text (дата звернення: 10.05.2024).

Тимчина В., Тимчина Н. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність. Нова педагогічна думка. 2020. Т. 101, № 1.

Торяник А. Переваги та недоліки застосування технологій віртуальної реальності в освіті. Україна і світ: гуманітарно‐технічна еліта та соціальний прогрес: матеріали міжнар. наук.‐теор. конференції студ. та аспір. (м. Харків, 10–11 квітня 2019 року). Харків. 2019. С. 591–593.

References

Babiyuk, N. P. Analysis of Virtual Reality Technologies Utilization in the Educational Process. Computer Games and Multimedia as an Innovative Approach to Communication: Proceedings of the 2nd All-Ukrainian Scientific and Technical Conference of Young Scientists, Postgraduates, and Students (Odessa, September 29–30, 2022). Odessa. 2022. Pp. 9–11.

Dychkivska, I. M. Innovative Pedagogical Technologies: Textbook. Kyiv: Akademvydav, 2015. 352 p.

Encyclopedia of Education. Ed. by V. H. Kremen. Kyiv: Yurinkom Inter, 2016. 1040 p.

On Innovative Activities: Law of Ukraine No. 40-IV of July 4, 2002 (with amendments according to Law No. 2849-IX of December 13, 2022). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text (accessed: May 10, 2024).

Tymchyna, V., Tymchyna, N. New Perspectives of the Educational Process: Virtual and Augmented Reality. Nova Pedahohichna Dumka. 2020. Vol. 101, No. 1.

Toryanik, A. Advantages and Disadvantages of Virtual Reality Technologies Application in Education. Ukraine and the World: Humanitarian-Technical Elite and Social Progress: Proceedings of the International Scientific-Theoretical Conference of Students and Postgraduates (Kharkiv, April 10–11, 2019). Kharkiv. 2019. Pp. 591–593.

Опубліковано

2024-05-30

Як цитувати

Цвях, О., Молотильнікова, В., & Бичков, О. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ. SWorldJournal, 3(25-03), 49–54. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-25-00-016

Номер

Розділ

Статті